TOP middag met Ronnie Tober op Weemelanden TMZ

Een uitgelaten sfeer bij Trivium Meulenbelt Zorg, locatie de Weemelanden in Vriezenveen. Daar kwam Ronnie Tober op bezoek. En ook al geloofden de bewoners het niet, maar de ÉCHTE Ronnie Tober kwam!! In samenwerking met de “Ronnie Tober foundation” worden geweldige muziek middagen voor mensen met een handicap georganiseerd. Dus ook cliënten van de JP van den Bent stichting en Philadelphia uit de buurt van Weemelanden werden  uitgenodigd om dit feest bij TMZ mee te vieren. De zaal zat daardoor vol met enthousiaste mensen.
Liedjes van vroeger en meezingers van nu gingen in een lekker tempo voorbij. Vaak ingeleid met herkenbare verhalen.
Mensen zongen bij liedjes als “Het dorp” van Wim Zonneveld, ingetogen mee met tranen in de ogen. Maar ze zongen luidkeels mee bij de vrolijke hits als “was ik maar bij moeder thuis gebleven” etc. De bijna 70 jarige Ronnie Tober stond er vol energie en zocht de mensen op in de zaal. Dat leverde soms blozende wangen op, maar ook een brede lach.

Naast Willeke D’estell en Erwin Fillee van de Ronnie Tober foundation was er ook een speciale gast op deze middag. Jeroen Ekkerink de verstandelijk gehandicapte winnaar van The Choice Of Twente bracht, net als voor de Koning en Koningin, het lied “je denkt maar dat je alles mag van mij” ten gehore. De hele zaal, maar ook Ronnie Tober met zijn crew, konden dit optreden zéér waarderen en klapten vrolijk mee.

Zo’n middag kan alleen maar slagen door het enthousiasme van het personeel van TMZ, die samen de vele vrijwilligers de handen flink uit de mouwen hebben gestoken. Bewoners werden gehaald en gebracht. Er werd rond gegaan met drankjes en hapjes. Niets was hen teveel. Helemaal TOP!!

Voor stichting GOAL was het een fantastische ervaring om met zoveel enthousiaste mensen samen te werken. Zowel vanuit de Ronnie Tober Foundation als vanuit TMZ.
Daarnaast was het geweldig om te zien hoe hulp behoevende ouderen samen met verstandelijk gehandicapten een mooi feest kunnen hebben.

Kortom: Dit was een echte GOAL voor iedereen en dat is het mooiste wat er is, nietwaar?