Adventstocht LosserHof, groter dan ooit! |

Auteur: Stichting Goal

Datum: 16 - 12 - 2014

< Z >

Het hagelde niet, het sneeuwde niet, het was er ook niet koud, maar………….regen-regen-regen, waaien-waaien-waaien. De LosserHof ging een Adventstocht tegemoet, die meer dan “alternatief” zou worden. Want met zulk slecht weer is het buiten niet te doen, maar om nou met ruim 300 mensen binnen in het Ontmoetings Centrum de “tocht” te houden, zou ook een lastige opgave worden. Maar zo wonderlijk als Kerstmis zelf werd het droog toen de Adventstocht begon. De Maria’s, Jozef’s, herders, andere kerstfiguren en muzikanten zochten een beschutte plek om hun deel van het kerstverhaal te vertellen en te zingen. En ondanks dat er nog gure wind was, heeft iedereen genoten van hartverwarmende spel.
Voor het zevende jaar op rij ondersteunde “Stevens Orthesebouw” dit evenement. Met maar liefst 11 mensen waren ze aanwezig om cliënten die mee wilden, maar geen begeleider(ster)/rolstoelduwer hadden, toch mee te kunnen laten gaan. Dat heet MAXIMAAL genieten! Een echte GOAL!