DierDay Rally 2014 |

Auteur: Stichting Goal

Datum: 10 - 10 - 2014

< Z >

Herfstachtige taferelen bij de 4e editie van de DierDay Rally. Dé rally die op de zondag rond dierendag plaatsvindt en waarmee uitsluitend wordt gereden met Kevers en Eenden. In de Eenden eigenaren van een Eend en liefhebbers die er een lenen van “Duckservice”. In de Kevers, die aangeboden worden door “Event Creators”, rijden  “spitsen” van GOAL. De passagiers zijn mensen met een verstandelijke beperking en hun begeleiders. Samen rijden ze een tochtje door het mooie Twente, wordt er geluncht, (dit keer bij het “Buitenhuys”op het Hulsbeek) en wordt er na geborreld op de start- en finish plek, de LosserHof.
Een heel gemêleerd gezelschap, waar het plezier vanaf spat!! Dat vonden ook Kim Kötter en Henk Kesler, ambassadeurs van GOAL, die gezellig mee reden in een Kever.
Het was voor iedereen weer een prachtige ervaring, getuige de verhalen en de foto’s op de site. Kortom: er is weer samen een GOAL gemaakt!