Primeur Adventstocht op ‘t Bouwhuis |

“Midden in de winternacht,
gingen we de Adventstocht lopen,
op ’t Bouwhuis, door het bos,
een tocht om van te dromen…”

Dat zal menig cliënt van ’t Bouwhuis gedaan hebben. Want voor het eerst werd deze tocht gehouden en dat vonden héél veel mensen geweldig, maar er was ook een enkeling die het iets te spannend vond in het bos en terug liep. Vanaf het Trefpunt vertrokken zes groepen van rond de 25 mensen voor de Adventstocht. Een sfeervolle wandeling met lampjes en kaarsen waar ze samen op zoek gingen naar de stal van het “Bouwhuis-Bethlehem”. Onderweg kwamen ze allerlei kerstfiguren tegen, zoals Jozef en Maria, de engel Gabriël, de herders etc. Die vertelden hun verhaal en zongen er dan een liedje bij. Cliënten en begeleiding waren vol verwondering en bewondering over deze tocht. Dit had in hun ogen een geweldige sfeer. Met de hulp van het bedrijf “Strukton” die spits van stichting GOAL is, konden er ook cliënten mee die anders geen rolstoelduwer/begeleider hadden. Zodoende konden ze toch mee en hebben ze genoten!

Een mooie Kerstgedachte!