Dier Day Rally 2015 |

Auteur: Stichting Goal

Datum: 06 - 10 - 2015

< Z >

Een waterig zonnetje, mistbanken over de weides in het mooie Twente. Een superdag om de DierDayRally te houden. Rijden met uitsluitend Eendjes (van Duckservice en Eendenbezitters) en Kevers (van Event Creators).

Als gasten, mensen met een verstandelijke beperking, van De Twentse Zorgcentra, die het héérlijk vinden om een stukje te rijden.

Dit jaar was de 5e editie van de DierDayRally en het viel toevallig ook nog op Dierendag!

Opgewekt meldde iedereen zich op de LosserHof en genoot van de lekkere koffie met krentewegge. Al spoedig werd de auto indeling bekend gemaakt en reden de equipes de LosserHof af. Alle dakjes van de auto’s open, dus de frisse wind in het haar. Na een tocht van anderhalf uur waarin werd gelachen, gepraat en gezongen, kwam men bij de Methoeve in Weerselo terecht. Daar stond een overheerlijke lunch te wachten om verorberd te worden.

“Spitsen” van GOAL regelden het eten voor hun “gasten” en hadden onderling leuke gesprekken. De Eendenrijders en de mensen van “Duckservice Twente” vonden elkaar natuurlijk rondom hun gezamenlijke passie “De Eend”. Binnen- en buiten was het een “smaakvol” gebeuren.

Na de lunch reden de equipes verder richting de LosserHof om daar te eindigen met een gezellige, gezamenlijke borrel op de grote parkeerplaats. Naderhand werden er handen geschut, geknuffeld en innig bedankt. Louter en alleen lachende gezichten in de heerlijke najaarszon.

Kortom; Dit was weer een DierDayRally om in te lijsten. Het had wederom het gevoel van een hele mooie GOAL!