Fotoshoot met koeien |

Datum: 03 - 11 - 2015

< Z >

Fotoshoot met koeien

In het mooie Markelo, bij boerderij Effink waren de mensen van Haworth uit Vianen te gast. Ze hadden een unieke teambuildingsmiddag. Ze gingen samen met bewoners van TMZ een huifkartocht maken én ze hadden een fotoshoot met koeien. Het begon allemaal met een goede voorbereiding c.q. maagvulling.

Bij aankomst verzorgden de mensen van Haworth hun eigen lunch. Lekkere boeren pannenkoeken, zelf gebakken. Dat smaakte eenieder heerlijk. Een uurtje later kwamen de busjes met bewoners van TMZ. Een groep uit Vriezenveen en een groep uit Westerhaar. Ze hadden er zichtbaar zin in. Ze werden hartelijk ontvangen door de mensen van Haworth met koffie en krentewegge.

Vervolgens kreeg elke bewoner van TMZ een “persoonlijk begeleider” van Haworth die hem/haar in de watten moest leggen. De matches waren geweldig. Er werden handen geschut en hartelijke woorden gewisseld. De groep werd in tweeën gesplitst. Eén groep in de huifkar en één groep naar de fotoshoot met koeien in de stal. Halverwege de middag werd er gewisseld. Dit allemaal onder het genot van lekkere drankjes, hapjes en zelfs nog meer pannenkoeken die de mensen van Haworth ook voor de bewoners bakten. Zij voelden zich echt verwend en waren daar erg dankbaar voor.

De middag vloog om. Iets later dan gepland gingen de bewoners weer in de busjes richting Vriezenveen en Westerhaar. Ze waren moe maar voldaan, maar hebben voor de komende tijd ook weer wat extra energie opgenomen. Dat is een geweldige manier van een mooie GOAL scoren.