Kermis 2015 gezelligheid! |

Datum: 02 - 11 - 2015

< Z >

Kermis 2015 gezelligheid!

In de nacht van zondag op maandag rijden de vrachtwagens van de kermisexploitanten zachtjes het terrein van de LosserHof op. En al vroeg in de ochtend hoor je het gekletter van staal en timmeren op de grote parkeerplaats. De kermis op de LosserHof komt er weer aan. Op woensdagmiddag is alles in gereedheid en kan 's avonds de kermis proefdraaien. Om 18:00 uur melden de mensen van Heutink Rijssen zich bij de patatkraam om een bodem te leggen voor de arbeid van 's avonds. Zij staan als ondersteuners bij de attracties.

Het helpen in- en uitstappen, controleren van de beveiliging of als begeleider mee in de attractie. Het zijn onmisbare werkzaamheden voor een veilige- en voor iedereen toegankelijke kermis. Het plezier voor zowel de cliënten als de begeleiders, als de ondersteuners is enorm groot. Zelfs een gigantische stortbui, kon de pret niet drukken. Op donderdagochtend meldden zich rond 10.00 uur de mensen van Juniorkamer Oldenzaal. Allemaal jonge ondernemers met het hart op de goede plek. Zij hebben de rol van Heutink even overgenomen door te helpen op de kermis. Allemaal in hun herkenbare lichtblauwe jasjes waren zij het aanspreekpunt voor veel cliënten en hun begeleiders. “Het was even wennen” zeiden deze mannen, maar wat hadden ze een plezier en een goed gevoel achteraf.

De donderdagmiddag was wederom voor mensen van Heutink Rijssen. Net als de avond ervoor gingen ze weer vol energie aan de slag. Een lach van oor tot oor werd door iedereen op het gezicht getoverd en dat bleef zo! Al met al weer een gezellig festijn waarin flink wat GOAL's zijn gemaakt!