Le Tour de Goal bedankt organisatie, sponsoren en het peloton! |

Datum: 02 - 07 - 2015

< Z >

Beste mensen van de organisatie, sponsoren en peloton van Le Tour De GOAL,

TROTS, dat is het woord wat in me opkomt als we het hebben over de primeur van “Le Tour De GOAL”. Het was een warme dag, maar jullie bijdrage en de inzet van alle cliënten was ronduit “heet”!! Wat een fantastisch staaltje “Noaberschap” was dit. Ook in moeilijke omstandigheden opstaan voor elkaar, dat is in feite wat we hebben gedaan. Ook al waren we aan het eind van de dag wel een beetje leeg, we hebben denk ik allemaal enorm veel energie opgezogen.

Als ik het verhaal beluister van de 93 jarige vrouw, die met tranen in de ogen van geluk, meerijdt op een rolstoelfiets, dan word ik daar door geroerd. Als ik al die blije gezichten zie van jullie in interactie met de cliënten dan raakt me dat. Het lijkt (en het is misschien ook wel) zo simpel. Maar blijkbaar komt het er bij velen niet van om tot actie over te gaan. Daarom is het belangrijk dat we vanuit Stichting GOAL dit soort acties blijven doen voor de mensen die hulp behoeven.

Ik kan nu héél veel dingen schrijven, maar beelden zeggen zo veel meer. Hieronder de link die Paul Schabbink van RTV Oost mij heeft gestuurd. Hij heeft een geweldige compilatie gemaakt van deze dag. Daar zijn wij als stichting GOAL erg verguld mee omdat wij steeds meer mensen willen helpen en hen dat pleziertje gunnen. Daar hebben we jullie allemaal en de media voor nodig, nietwaar? Vanavond bij RTV oost onderstaand filmpje. Volgens mij wil je dat niet missen, toch?

Binnenkort zullen op onze website nog een stel geweldige foto’s verschijnen.

De DANK is GROOT aan jullie allemaal!! Hopelijk tot ziens, maar eerst een heel fijne vakantie toe gewenst!!