Voorjaars- en paasgevoel |

Auteur: Stichting Goal

Datum: 23 - 03 - 2016

< Z >

Het voorjaars- en Paasgevoel!

Het management team van Asito en cliënten van Carintreggeland uit Hengelo hebben met elkaar een bijzondere middag beleefd. Ze hebben elkaar getroffen bij “Buitencentrum de Voshaar” in Enschede om het voorjaars- en Paasgevoel te delen.

Rond 12.00 uur meldden de mensen van Asito zich om met en voor elkaar een lunch klaar te maken en te verorberen. Natuurlijk veel eitjes op lekkere zachte bolletjes. Met goed gevulde magen gingen ze naar buiten alwaar het voorjaarszonnetje heerlijk scheen. De opdracht om een lekker (Paas)vuur te maken was een schot in de roos. Iedereen sleepte met takken en dikke stammen om een mooi vuur te maken. Een “warmer” welkom konden de cliënten van Carintreggeland zich niet wensen. Onder het genot van koffie en Paasbrood werden teams gemaakt van de mensen van Asito en de cliënten. De bedoeling was natuurlijk om de cliënten flink te verwennen met lekkere dingen, maar vooral ook met aandacht. Door samen het spel kubben te spelen (gooien met stokken) en elkaar uit te dagen ontstond er een supersfeer en gezellige rivaliteit.

Uiteindelijk ging iedereen lekker bij het (Paas)vuur zitten en kon men luisteren naar een miniconcert op dwarsfluit. Daar hoort natuurlijk een lekker advocaatje met slagroom bij!!

De middag was volgens vele (te) snel voorbij, maar moe en voldaan ging eenieder weer zijn/haar weg met het heerlijke voorjaars- en Paasgevoel. Laat maar komen die heerlijke tijd!

Kortom: Management van Asito en cliënten van Carintreggeland hebben samen gescoord en samen gejuicht en dat is een waardevolle GOAL!