FC Twente gaat voor juich'n |

Datum: 20 - 04 - 2016

< Z >

FC Twente gaat voor Juich'n

Het was alweer de twaalfde editie van het gehandicaptentoernooi bij FC Twente, tegenwoordig het Sander Boschkertoernooi. In de tijd dat FC Twente in zwaar weer zit, komt een toernooi als deze geroepen. Even met z'n allen de gedachten op andere dingen en misschien nog wel belangrijker; 'plezier maken'. Dit is per slot van rekening de basis voor goede prestaties.

De selectie werd van harte welkom geheten door de cliënten van De Twentse Zorgcentra en er werden gelijk foto's en handtekeningen gescoord. Daarna was het al snel tijd voor de teamindeling. De namen van de teams is altijd iets speciaals. Het is gerelateerd aan voetbal- en/of actuele zaken. Dit keer kregen de supporters van FC Twente de pluim uitgedeeld. Zij staan onvoorwaardelijk achter hun club! De namen van de teams waren gekoppeld aan het lied 'Goa stoan a'j veur Twente bint'. Zo was er FC Goa, FC Stoan, FC A'j, FC Veur, FC Twentuh, FC Bint en FC Suppotuh. Maar aan het eind van het toernooi was FC Juich'n met Jeroen van de Lely en Alessio Da Cruz het beste van het toernooi.

De medailles en bekers van juwelier Boonk uit Borne werden uitgereikt door Sander Boschker en trainer Rene Hake. Glunderend gingen de profs en cliënten weer terug naar huis.

Wat is het toch heerlijk om samen te scoren..... GOAL!!!!