Kermis Losserhof, knallend feest! |

Datum: 21 - 09 - 2016

< Z >

Kermis LosserHof knallend feest,

Het is een traditie, de derde woensdagavond en donderdag in september dan is de kermis op de LosserHof. Voor de cliënten die er wonen is het een niet te missen activiteit. Inmiddels geldt dat ook voor de “vaste spitsen” van stichting GOAL die elk jaar maar al te graag komen. Er wordt zelfs om gevraagd: “Plan je ons voor volgend jaar ook weer in?” Hoe mooi kan het zijn.

Traditioneel is op woensdagavond het bedrijf Heutink Rijssen aanwezig om te helpen. Hoewel zo’n 10-12 ondersteuners volstaan kwamen ze maar liefst met 18 mensen. De attracties waren dus goed bezet en de cliënten konden gewoon kiezen wie ze “mocht” helpen of wie er mee ging in het karretje. Natuurlijk was er dan ook mooi de tijd om gezellig te kletsen bij de attracties. Daar werd door menig cliënt dan ook gretig gebruik van gemaakt. Verassende optredens bij het duo Eigenwijs die ook cliënten lieten optreden in de feesttent.

Op donderdagochtend kwamen net als vorig jaar de mannen van de Juniorkamer Oldenzaal. Vooral voor de dames was dat een feestje. Want met al die knappe mannen in een attractie, dat laat je niet aan je neus voorbij gaan. Daar dus ook volop plezier, terwijl de accordeonmuziek in de tent lekkere meezingers speelde, afgewisseld met de disco van DJ Jerry.

’s Middags was het de beurt aan het bedrijf “De Groot Vroomshoop”. Na een goede lunch settelden zich 13 mensen bij de attracties en hielpen ze mee in de feesttent bij de bar en in de patat- en oliebollenkraam. Met het prachtige weer was het dorstig en moest er regelmatig drinken worden rondgebracht. Een mooi gezicht om te zien hoe cliënten werden opgetild uit de rolstoel en hoe er samen werd genoten van het “zwieren, zwaaien, kontje draaien”.

Naderhand een meer dan verdiend biertje. De kermis van de LosserHof was weer een knallend feest! GOAL!!