Motorspektakel Losserhof 2016 |

Datum: 07 - 09 - 2016

< Z >

Motorspektakel LosserHof 2016

De mannen van Loohuis installatietechnieken B.V. kwamen rond 17.15 uur rechtstreeks vanuit hun werk naar de LosserHof, om daar te ondersteunen bij het motorspektakel. Alvorens de handen uit de mouwen gaan, wordt er eerst gegeten in het OntmoetingsCentrum, ze hebben er immers al een werkdag op zitten. De “vette hap” gleed er lekker in, dus iedereen ging vol energie richting de parkeerplaats waar het moest gebeuren. Tafels, stoelen klaarzetten. Stroomvoorziening in orde maken voor de band Apple etc. Met veel gelach en optimisme werd er gewerkt.

Inmiddels kwamen de motorrijders binnen rijden en meldden zich ook de eerste cliënten. Het weerzien naar een jaar deed veel cliënten, het team Loohuis en de motorrijders goed. Er ontstond weer een gezellige herkenbare sfeer. Om 19.00 uur nam Jos Sauer, recreatie coördinator van de LosserHof, het woord om iedereen welkom te heten en om aan te geven waar iedereen zoal op moet letten voor de veiligheid.

Daarna brandde het spektakel los. De cliënten wisten niet welke motor ze moesten kiezen. Het waren er zoveel. De band Apple speelde ondertussen onvervalste rock en blues. Dat bracht de sfeer van een motorspektakel tot een waardig hoogtepunt. Heel wat rondes werden er gereden op motoren, zijspannen en snelle auto’s zoals een Porsche. Allemaal geweldig om te zien, maar vooral die blije gezichten deden het goed.

Rond 20.45 werd het donker en gingen veel cliënten huiswaarts. Nog helemaal onder de indruk van het “kabaal” en de snelheid. Wat een waanzinnig mooi evenement!! Een echte GOAL!