Motorspektakel ’t Bouwhuis 2016 |

Datum: 15 - 07 - 2016

< Z >

Motorspektakel ’t Bouwhuis 2016

Een prachtige zomerzon boven ’t Bouwhuis in Enschede op woensdagavond 6 juli. Het is écht weer om erop uit te trekken met de motor. En gelukkig deden dat ook een stel motorrijders, naar ’t Bouwhuis in Enschede, welteverstaan.

Om 17.00 meldden zich daar de mensen van Moekotte als traditionele ondersteuners van dit evenement. Zij zorgen ervoor dat de cliënten veilig op- en af kunnen stappen van de motoren. Zij zorgen er ook voor dat cliënten, voor wie het onmogelijk is om mee te rijden, tóch meerijden door vereende krachten. Rolstoelers worden uit hun rolstoel getild en in zijspannen gezet. Ongelooflijk, maar waar!!

De motorrijders zijn natuurlijk allemaal stoere mensen met een geweldig hart!! Zij stellen hun tijd, kunnen en motor beschikbaar om onze cliënten een pleziertje te geven. FANTASTISCH! Er werd dan ook flink wat afgeraced en euforische gezichten bij zowel de cliënten, als de motorrijders, als de begeleiders.

Giovanni Ripoli is inmiddels de vaste DJ bij dit evenement. Hij draait plaatjes op verzoek van de cliënten, van de motorrijders en de mensen van Moekotte. De dames van Moekotte hadden het dan ook erg gezellig achter de bar.

Al met al dus een motorspektakel om letterlijk je vingers bij af te likken, met ook nog eens die heerlijke pannenkoeken erbij. Voor vele deelnemers racen we snel door naar de volgende editie.