Waarbeekdag waardevol! |

Datum: 23 - 05 - 2016

< Z >

Waarbeekdag waardevol!

Op 20 mei 2016 was het een komen en gaan van bussen en busjes voor het familiepretpark de Waarbeek in Hengelo. Ruim 900 mensen met een verstandelijke beperking met hun begeleiders 'bezetten' voor een dag het park. Het park is voor één dag helemaal van hen. Even geen haasten, of raar aangekeken worden, maar elkaar helpen en oog hebben voor elkaar. Dat maakt dat deze dag zo bijzonder is.

Met hulp van spitsen van GOAL en in dit geval wat extra hulp van Rabobank Twente Oost kon deze dag weer doorgang vinden. Dit tot groot plezier van de cliënten, die uit heel Twente komen. Extra ondersteuning ook van de tweedejaarsleerlingen van het ROC, opleiding SCW. Zij stonden bij de attracties om te helpen met in- en uitstappen, of om mee te gaan met cliënten in de attracties.

Een dagje uit is pas compleet met patat erbij. Dus had iedereen vouchers van patat, ijs en drinken en werd ook daar volop van gesmuld. Voor mensen die geen gebruik konden maken van de attracties was er live muziek. Ze mochten zelf optreden of kijken naar de andere artiesten. Daar werd ook veel van genoten!!

Al met al een dag om mooi op terug te kijken en waar iedereen een mooie GOAL heeft gescoord.