Wilmersberg warme sfeer |

Datum: 21 - 09 - 2016

< Z >

Wilmersberg warme sfeer,

Op zondag 11 september was het weer zover. Het Orkest van het Oosten trad op in de Lutte op het prachtige landgoed Wilmersberg. Een exclusief gebeuren waar stichting GOAL elk jaar 20 toegangskaarten voor krijgt. Deze kaarten gaan naar de doelgroep ouderen en dit keer gingen de cliënten van Trivium Meulenbelt mee.

Om 14.00 uur kwamen ze aan met de busjes vanuit Hengelo en Westerhaar. Ze hadden er echt zin in. Dat kon ook niet anders want in de tuin van de Wilmersberg stonden vele kramen met heerlijke wijnen en hapjes voor de “High wine”. Toen iedereen een mooie plek had gevonden werden al snel de eerste drankjes en hapjes gehaald. Oogstrelend mooi, maar ook “onmeunig” lekker.

Het orkest van het Oosten speelde eerst een paar klassieke stukken. Het geluid was intens mooi en mensen genoten. In de pauze kwamen ook nog eens héérlijke broodjes kip langs. Die liet iedereen ook goed smaken. In allerijl moesten wel even de monden worden geveegd want niemand minder de Karin Bloemen kwam even buurten en er werden mooie foto’s van gemaakt.

Na de pauze gaf zij dan ook “acte de presense”. Ze dirigeerde, presenteerde en zong geweldig. Vooral het nummer “het dorp” bracht mensen in vervoering.

Veel te snel dus een eind aan deze middag. Hier en daar werd nog een ijsje gescoord voor in de bus en met een glimlach op de gezichten en een mooie herinnering ging iedereen weer tevreden terug. Wat was het weer mooi. GOAL!!