Kermis Losserhof |

Datum: 26 - 09 - 2017

< Z >

Kermis LosserHof met Dennie Christian

De LosserHof bestaat in 2017 maar liefst 50 jaar en dat moest gevierd worden. Een feestweek voor cliënten, personeel, familie en ex-werknemers was het uitgangspunt. In deze septemberweek viel ook de traditionele kermis die ondersteunt wordt door Stichting GOAL.

Aangezien de LosserHof 50 jaar bestaat werd er door Stichting GOAL extra geïnvesteerd. Met als hoofdsponsor voor Dennie Christian was Heutink uit Rijssen present op de woensdagavond. Het personeel van Heutink was met maar liefst 20 mensen aanwezig. Zij hielpen de cliënten met het in- en uitstappen bij de attracties en waren natuurlijk volop in de feesttent aanwezig om er met Dennie Christian een waar feest van te maken.

Ook de BigBand uit Goor was aanwezig en begeleidde cliënten die eerder al eens in de finale stonden van “The Choice of Twente”.

Donderdagochtend waren de mannen van “Juniorkamer Oldenzaal” aanwezig om de handen uit de mouwen te steken op de kermis. ’s Middags deed “De Groot Vroomshoop dat.

Al met al geweldige dagen vol plezier en hartelijkheid!