01 mrt, 2022

Sponsor worden van Le Tour De Goal?

Een ongekend succes is het fietsevenement Le Tour De GOAL. Vier etappes van ongeveer 25 km. Elke etappe eindigt op een zorginstelling waar extra side-by-side of rolstoelfietsen staan. Eénmaal aangekomen op een zorginstelling, stapt het 50 koppige peloton (wat o.a. bestaat uit directeuren en ex-topsporters als Erwin Nijboer, Gianni Romme)  af om zoveel mogelijk te fietsen en aandacht te geven aan de ouderen en gehandicapten.

Dit tweejaarlijkse evenement vindt altijd plaats rondom de Tour De France. Het thema op de zorginstellingen is dan ook altijd “Frankrijk”. Alles wordt aangekleed met Franse muziek, hapjes en drankjes. Het is een waar genot met een vakantie gevoel bij zowel de wielrenners als de bewoners van de zorginstellingen die bezocht worden.

Wilt u dit geweldige evenement sponsoren?  Download hier de sponsorbrochure