Wat is GOAL

GOAL is een stichting die staat voor 'Scoren vóór en mét mensen die een zorgbehoefte hebben'.

Voor wie is GOAL?

Wat doet GOAL?

Stichting Goal heeft als doel om het deelnemen aan recreatieve activiteiten voor mensen met een zorgbehoefte toegankelijk te blijven houden door het leggen van sociale lokale verbindingen tussen zorginstellingen en bedrijven.

Spits worden?

Scoren met enthousiasme!

Het pure enthousiasme en de ontlading waarmee u uit volle borst ‘GOAL’ kunt roepen als het winnende doelpunt valt. Het gevoel van kracht en onoverwinnelijkheid als uzelf of het: dat is een waardevol gevoel dat je een ander ook gunt. Stichting GOAL zorgt dat u dit gevoel ook aan een ander kan geven. Voor mensen met een beperking en ouderen met een zorgbehoefte ondersteunen we recreatieve activiteiten. Zo zorgt Stichting GOAL dat deze mensen zelf kunnen (blijven) scoren!

Doel voor ogen

Wij hebben als Stichting Goal het doel scherp in het vizier en staan klaar om te scoren. Activeren en recreëren is ontspannen. Het is het ‘even los komen’ van je dagelijkse beslommeringen en vanuit je basis genieten. Dit is iets dat iedereen nodig heeft, maar wat door toenemende zorgkosten helaas niet voor iedereen mogelijk is. Het financiële probleem wordt dan een geduchte tegenstander die bijna niet te verslaan is.

Stichting Goal heeft daarom als doel om het deelnemen aan recreatieve activiteiten voor mensen met een zorgbehoefte toegankelijk te blijven houden! Door het leggen van sociale lokale verbindingen tussen zorginstellingen en bedrijven. Met enthousiasme en kracht spelen we daarna in ‘duurzaam noaberschap’ recht op ons doel: de mensen laten scoren die het zo nodig hebben!

Uw positie: Spits!

We nodigen u graag uit om spits te worden in ons team van supporters voor mensen met een beperking en ouderen met een zorgbehoefte. U bepaalt zelf als bedrijf welke spitspositie u in ons team inneemt en op welke wijze u meehelpt. De spitsen die reeds in ons team zitten, doen dit vanuit een goed hart en het waardevolle gevoel om een ander te kunnen helpen. Stichting Goal laat echter graag zien aan de buitenwereld wat een sterk topteam we om ons heen hebben. Bij de verschillende spitsposities behoren daarom ook online en offline bedrijfsuitingen, zodat ook de buitenwereld ziet wie er in ons team zit als maatschappelijk betrokken ondernemer.

Ja, ik wil spits worden!