Volg ons live!

Stichting Goal is zeer actief op social media! U kunt op onze Facebook, Instagram pagina onze activiteiten volgen.

Direct naar onze Facebook pagina!

Direct naar onze Instagram pagina!

Direct naar onze Linkedin pagina!

Uw positie: Spits!

Bent u door onze activiteiten enthousaist geworden? We nodigen u graag uit om spits te worden in ons team van supporters voor mensen met een beperking en ouderen met een zorgbehoefte. U bepaalt zelf als bedrijf welke spitspositie u in ons team inneemt en op welke wijze u meehelpt. De spitsen die reeds in ons team zitten, doen dit vanuit een goed hart en het waardevolle gevoel om een ander te kunnen helpen. Stichting Goal laat echter graag zien aan de buitenwereld wat een sterk topteam we om ons heen hebben. Bij de verschillende spitsposities behoren daarom ook online en offline bedrijfsuitingen, zodat ook de buitenwereld ziet wie er in ons team zit als maatschappelijk betrokken ondernemer.

Ja, ik wil spits worden!