26 mei, 2023

De Stoomtrein voor jou

Vandaag wederom een spits die bij het debuut meteen weet te scoren. Vanmiddag stond er een rit met de stoomtrein gepland, van Haaksbergen naar Boekelo en v.v. met een trein vol gasten vanuit TMZ TriviumMeulenbeltZorg (8 locaties), Zorgfederatie Oldenzaal, De Twentse Zorgcentra , Zorggroep Sint Maarten en Verpleeghuis Huize Herfstzon Goor.

De mensen van Ditt Officemakers deden hun naam eer aan. 'Ditt' is een Zweedse naam en betekent 'voor jou'. Vanmiddag legden zij maar liefst 150 mensen met een zorgbehoefte in de watten! Ze boden ondersteuning bij het instappen, zorgden in de trein voor een lekkere kop koffie met koek, maakten ze een praatje en zongen ze samen mee met liedjes van de accordeonist Henriette. Ook bezochten we het treinmuseum te Boekelo en op de terugreis werd iedereen op een lekker drankje en een hapje getrakteerd. Via deze weg willen we uiteraard Ditt Officemakers bedanken, maar ook Ann van Museum Buurtspoorweg en alle spoor-medewerkers. En natuurlijk dank aan alle zorgmedewerkers, de buschauffeurs en vrijwilligers!

Een geweldige leuke middag om het pinksterweekend mee af te trappen. Wederom een mooie GOAL!

De aftermovie: https://youtu.be/c0WvNEb8h9A