03 okt, 2023

FC Twente vrouwen op scherp gezet!

Het Hollandse weer; je kunt er geen pijl op trekken!! Al wekenlang een heerlijke nazomer en nét als je toevallig de bewoners van De Twentse Zorgcentra met de FC Twente Vrouwen wil laten voetballen, is de voorspelling, “regen”.

Maar de bewoners én de FC Twente Vrouwen, zijn geen watjes en wilden kosten wat kost, voetballen!!

Intussen waren de mensen van Zeelvis-IT al op de LosserHof om samen met de afdeling Recreatie en FC Twente Scoren in de wijk het spelencircuit op te bouwen.

Na een gezamenlijke lunch stroomden de bewoners naar het sportveld en werden de teams ingedeeld.

De FC Twente Vrouwen begeleidden de groepen en zetten de bewoners volop in beweging, aangemoedigd door de mensen van Zeelvis-IT die als coach fungeerden.

Van de regen werd niet veel gemerkt, het was één en al zonneschijn op de gezichten van iedereen die er was!

Mooie GOAL’s werden er gescoord, maar er werd vooral veel plezier gemaakt!! Een goede voorbereiding voor de wedstrijd tegen Excelsior en daarna dé wedstrijd in de Champions League in Zweden tegen BK Häcken. Ze kunnen allemaal hun borst nat maken, want de FC Twente Vrouwen zijn op scherp gezet!!

Voor het team van Zeelvis-IT is het niet anders. Ze zitten boordevol positieve energie en gingen lachend en tevreden richting huis!

Allemaal heerlijk gescoord bij slecht weer……… Hollandse zomer; MOOI MAN!!

Ook was de pers aanwezig, hieronder de leuke items uitgelicht: