02 jun, 2023

Met Grolsch op naar de felbegeerde medaille!!

Ze hadden er zin in, de bewoners van de LosserHof, maar ook de mensen van de Grolsch: De Wandel2daagse, met vandaag de “intocht”.

Het begon allemaal met een goede maaltijd, want anders kun je niet lopen natuurlijk.

De afdeling Recreatie en Beweging Agogiek was ondertussen al hard bezig om de route uit te zetten en de posten in orde te maken. Het zag er dan ook allemaal gelikt uit!!

Om 18.30 stroomde het vol bij het Ontmoetingscentrum om daar de eerste stempel te halen. Ondertussen waren de mensen van de Grolsch op weg naar de woongroepen die hulp nodig hadden om hun bewoners te laten deelnemen. Anders konden zij niet mee.

Vol trots en plezier liepen ze achter de rolstoelen en ging ze op jacht naar die felbegeerde medaille!!

Ook de posten waren bezet door vrijwilligers en mensen van de Grolsch. Weliswaar geen bier aldaar, maar wel lekker fruit en frisdrank. Het liet zich allemaal goed smaken.

Al lopend door het bos klonken in de verte al de geluiden van DJ Wesley. Hij haalde de mensen binnen alsof het de grootste helden waren en ze allemaal een ENGELBEWAARDER bij zich hadden. Er werd gedanst en gejuicht! Kortom: een schitterende GOAL!!

10 mei, 2024

Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!

Als je dit overhéérlijke zonnige weer hebt dan gaat je hart open, word je blijer en wil je niets liever dan…. koeien knuffelen!! De mensen van Zorggroep Sint Maarten , locatie Gravenstate uit Denekamp waren wel toe aan zo’n bijzondere middag!! Intens genoten zij bij De Koel'nbekke Koe knuffelen in Geesteren waar de koeien in de stal heerlijk lagen te wachten op zo’n fijne knuffel en warme aandacht. Bij de bewoners van Gravenstate kwam het ene na het andere verhaal van vroeger weer naar boven. De ondersteuners vanuit de Koninklijke Grolsch konden het zéér waarderen en genoten ook intens van het plezier van de bewoners! Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!!

05 mei, 2024

De Weizentocht 2024 was er één om in te lijsten.

De Weizentocht 2024 was er één om in te lijsten. Ruim 400 deelnemers en het verwachte slechte weer bleef nagenoeg uit. Die paar druppels mochten de pret niet drukken. Vol goede moed gingen de wielrenners de routes van 85 en 135 kilometer tegemoet door het prachtige glooiende Twentse landschap. Alles was TOP georganiseerd door Wielerclub 't Rauwe Zakie en NEO. Vooraf en onderweg koffie/ thee, broodjes en bananen en de rust en hartelijkheid zelve! Bij de aankomst bij Pelle's Deurningen stond de organisatie klaar om iedere deelnemer te voorzien van een verdiende en overheerlijke Grolsch Weizen. Als verrassing zat Drumclub Rintintin klaar om de deelnemers weer te voorzien van de broodnodige energie met hun aanstekelijke, muzikale enthousiasme!! Als grote klapper op de vuurpijl kwam de organisatie met een cheque voor Stichting GOAL. Ze hebben met de Weizentocht maar liefst €2000,- opgehaald!!!!Een FANTASTISCH bedrag, waar we voor veel kwetsbare mensen weer geluksmomenten kunnen brengen!! We willen de organisatie van de Weizentocht, alle betrokkenen én alle deelnemers, ontzettend bedanken voor hun inzet!