16 mei, 2023

TND & TMZ beleven jongensdroom

Het is voor velen een jongensdroom (hoewel veel meiden deze droom tegenwoordig ook hebben) “Scoren bij je debuut!”

Vanmiddag gebeurde het in de Grolsch Veste. Het bedrijf TND Duurzaam BV uit Albergen heeft onlangs een contract getekend bij Stichting GOAL en wilde zo snel mogelijk hun “spitsenschap” omzetten in daden. Vanmiddag stonden ze voor het eerst in de basis en de bijna voltallige selectie van TND Duurzaam melde zich vanmiddag in TMZ Het Dijkhuis in Borne. Ze waren klaar om bewoners van het Dijkhuis een onvergetelijke middag te bezorgen in de Grolsch Veste van FC Twente. Daar was namelijk een exclusieve rondtoer georganiseerd met "alles erop en eraan".

Jacques en Henk, dé gastheren van FC Twente, scoren in de wijk, zijn gepokt en gemazeld in dit soort middagen. Zij zorgen ervoor dat de mensen op plekken komen waar je normaal niet komt in het stadion. Zowel de bewoners als de mensen van TND Duurzaam genoten intens van de rondleiding, van de verhalen, van de hapjes & sapjes, maar vooral ook van elkaar! Het was weer een GOAL met een gouden randje!!

Hierbij een leuke aftermovie: https://youtu.be/fyjSa6lWWuY