14 sep, 2023

Zwieren en zwaaien op de kermis

Een lekker patatje met snack was de aftrap voor de mensen van Heutink om er flink tegenaan te gaan op de kermis van de LosserHof, locatie van De Twentse Zorgcentra

De attracties stonden weer klaar, de tent was opgezet en ingericht door Recreatie De Twentse Zorgcentra met een bar, discotafel en sfeerverlichting.

De bewoners stonden te popelen om naar de kermis te gaan. Bij de attracties stond personeel van De Twentse Zorgcentra op vrijwillige basis om de bewoners op een veilige manier de kermis te laten beleven. Zij werden daarbij ondersteund door de mensen van Heutink . Het leverde louter en alleen lachende gezichten op. De kermis is begonnen. Vanavond was de aftrap en morgen overdag blijft het zwieren en zwaaien nog doorgaan!! Top dat zoiets kan bij een zorgorganisatie!!

12 jul, 2024

Gelukkig geen blaren onder de voeten, maar wel tranen…….van geluk!! GOAL!!

Noaberschap = omzien naar elkaar = Wandel 2 daagse Hof van Tubbergen in optima forma! Wat een sfeervolle en gezellige avond was de finale van de wandel 2 daagse. Een samenwerking van Trivium Meulenbeltzorg locatie Het Meulenhof, Zorggroep Sint Maarten, locatie De Eeshof én Aveleijn de Wiekhof liep letterlijk en figuurlijk op rolletjes. Vanavond met fantastische ondersteuning van HEBO Kozijnenen uit Hengevelde, die met een bevlogen team de extra handen uit de mouwen staken die ervoor zorgden dat werkelijk iedereen mee kon doen! Daarnaast waren er ook vele vrijwilligers en familieleden die op deze avond wilden meehelpen én meevieren! Onderweg was er muziek van Edelweiss Spöllers op een prachtige plek, nét buiten Tubbergen. Daar kregen de wandelaars ook een heerlijk sorbet waar intens van werd genoten. Het onthaal bij het Meulenhof was echt warm. De zorgmanagers Laura en Esther stonden bij de rode loper klaar om de wandelaars enthousiast binnen te halen met een mooie gerbera en de swingende klanken van dweilorkest La Dolce Vita uit Weerselo. Natuurlijk kon iedereen nog lekker nagenieten met een kopje koffie en een heerlijke petit four. Gelukkig geen blaren onder de voeten, maar wel tranen…….van geluk!! GOAL!!

11 jul, 2024

Wandel2daagse HOF van TUBBERGEN zorgt voor verbinding.

Wat een geweldige dag gisteren bij de 1e dag van de Wandel2daagse HOF van TUBBERGEN! De Hof van Tubbergen liep vol met maar liefst 180 enthousiaste wandelaars van de Eeshof van Zorggroep Sint Maarten , TMZ Meulenhof en Aveleijn (de Wiekhof). Het was fantastisch om te zien hoe wandelen de mensen van verschillende zorginstellingen verbindt! Met het zonnetje hoog aan de hemel en zomerse temperaturen zat de sfeer er goed in. De gezellige muziek van twee accordeonisten zorgde voor nog meer vrolijkheid. Een dikke dankjewel aan de toppers van Stichting GOAL en alle andere vrijwilligers en familieleden die deze mooie start mogelijk maakten. Samen maken we er een sfeervolle 'avondtweedaagse' van!