20 dec, 2022

Adventstocht TMZ Hengelo

Vandaag geen adventstocht met winters weer. Helaas erg veel regen waardoor het een alternatieve adventstocht werd binnen bij de Trivium Meulenbelt Zorg locaties Het Hof en het Het Borsthuis. Tijdens deze adventstocht ontbrak het werkelijk aan niets. Er was heerlijke chocomelk en glühwijn. En ook baklever, bloedworst en een heerlijke kom erwtensoep. Met natuurlijk de geweldige sfeervolle taferelen met de engelen, herders, drie koningen en natuurlijk Jozef en Maria. Daarnaast was zelfs de kerststal naar binnen met een ezel, alpaca’s, konijnen, bokjes en nog veel meer. Om het helemaal af te maken zelfs met een echte dixie-band. Het was door het weer even omschakelen, maar uiteindelijk met een geweldig resultaat. Nog mooier is het dat wie de tocht wilde mee beleven dit ook werkelijk kon. Dankzij vrijwilligers van Stichting Goal en het bedrijf DeterTech uit Hengelo dat aanwezig was om te ondersteunen. Deze extra handen zorgden vanavond zeker voor dat extraatje (dank!!). Ondanks het weer was het vanavond zeker een warme en sfeervolle tocht door dit kerstverhaal.