21 apr, 2020

Corona; Goal on tour!

We zijn sinds maart 2020 in een surrealistische wereld beland. Een pandemie, “Corona” genaamd heeft de wereld op slot gezet. Voor de kwetsbare mensen in onze samenleving (ouderen en gehandicapten) is het een gevaarlijke tijd en worden ze in quarantaine geplaatst. Opgesloten in zorginstellingen en géén bezoek ontvangen. Een vreselijke tijd!

Vanuit Stichting GOAL liggen alle evenementen stil en kunnen we weinig betekenen voor het welzijn van deze mensen in de zorginstellingen………………..

Wat nog wel lukt is om muziek te maken in de tuinen en voor de balkons rondom de gebouwen.

Paul Gelen van Stichting GOAL is met zijn vrouw en dochters op “Corona-tour” en bezoekt de zorginstellingen die gerelateerd zijn aan GOAL. Er wordt ondanks de ellende die er is, toch heel positief op gereageerd.