27 jun, 2023

Deens jeugdcircus scoort in Twente

Een hele mooie samenwerking tussen Stichting GOAL en Jeugdcircus Tubantino uit Oldenzaal. Samen verwelkomen we deze week het Jeugdcircus KaepHoi uit Denemarken voor optredens op 4 verschillende zorglocaties. Vandaag was in samenwerking met de afd. Recreatie de aftrap bij De Twentse Zorgcentra. Het eerste optreden vond plaats op de LosserHof, waar maar liefst 250 bewoners vol bewondering naar de circuskunsten keken van de Deense jeugd. Dit leverde veel applaus, gelach en enthousiaste reacties op onder het publiek.Als extraatje trakteerde Stichting GOAL iedereen nog op een heerlijk ijsje.

Er werd op alle fronten weer gescoord!

Morgen trekt het circus verder en gaan ze naar de locatie 't Bouwhuis in Enschede.

10 mei, 2024

Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!

Als je dit overhéérlijke zonnige weer hebt dan gaat je hart open, word je blijer en wil je niets liever dan…. koeien knuffelen!! De mensen van Zorggroep Sint Maarten , locatie Gravenstate uit Denekamp waren wel toe aan zo’n bijzondere middag!! Intens genoten zij bij De Koel'nbekke Koe knuffelen in Geesteren waar de koeien in de stal heerlijk lagen te wachten op zo’n fijne knuffel en warme aandacht. Bij de bewoners van Gravenstate kwam het ene na het andere verhaal van vroeger weer naar boven. De ondersteuners vanuit de Koninklijke Grolsch konden het zéér waarderen en genoten ook intens van het plezier van de bewoners! Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!!

05 mei, 2024

De Weizentocht 2024 was er één om in te lijsten.

De Weizentocht 2024 was er één om in te lijsten. Ruim 400 deelnemers en het verwachte slechte weer bleef nagenoeg uit. Die paar druppels mochten de pret niet drukken. Vol goede moed gingen de wielrenners de routes van 85 en 135 kilometer tegemoet door het prachtige glooiende Twentse landschap. Alles was TOP georganiseerd door Wielerclub 't Rauwe Zakie en NEO. Vooraf en onderweg koffie/ thee, broodjes en bananen en de rust en hartelijkheid zelve! Bij de aankomst bij Pelle's Deurningen stond de organisatie klaar om iedere deelnemer te voorzien van een verdiende en overheerlijke Grolsch Weizen. Als verrassing zat Drumclub Rintintin klaar om de deelnemers weer te voorzien van de broodnodige energie met hun aanstekelijke, muzikale enthousiasme!! Als grote klapper op de vuurpijl kwam de organisatie met een cheque voor Stichting GOAL. Ze hebben met de Weizentocht maar liefst €2000,- opgehaald!!!!Een FANTASTISCH bedrag, waar we voor veel kwetsbare mensen weer geluksmomenten kunnen brengen!! We willen de organisatie van de Weizentocht, alle betrokkenen én alle deelnemers, ontzettend bedanken voor hun inzet!