14 jun, 2024

“Handige Haafkes” was één van de kreten die nog nagalmde bij de groepen

De tweede etappe van de Wandel2Daagse van ‘t Bouwhuis in Enschede was er een om in te lijsten. Het verwachtte slechte weer bleef uit en een héérlijk Juni-zonnetje vrolijkte alles nog eens extra op!!

Bij Restaurant Héérlijk Happy hadden ze lekkere gehaktballen en gebakken aardappeltjes met rauwkost gemaakt. Een goede bodem voor de wandeltocht!

De mannen van bouwbedrijf Haafkes, lieten het zich goed smaken en gingen goed geluimd naar de woongroepen die ondersteuning vroegen. Vol enthousiasme toog iedereen op weg. De route was uitgezet door de afdeling Bewegingsagogiek van De Twentse Zorgcentra samen met de afdeling Recreatie. Alles top georganiseerd!

Muziek, lekker fruit en drinken op de posten. Bewoners genoten met volle teugen! De mannen van Haafkes genoten met ze mee!

Bij de finish kreeg iedereen een “medaille” en een bloem en speelde een dweilorkest. De TROTS waarmee eenieder over de streep kwam, was vanaf de gezichten te lezen!

Uiteindelijk ging iedereen moe, maar tevreden naar huis.

“Handige Haafkes” was één van de kreten die nog nagalmde bij de groepen die ondersteuning hadden gehad. Met recht: een mooie GOAL!!