Wat een fantastische afsluiting van de wandel 2-daagse was het weer!
Nog vóór de avond officieel begon, werd direct duidelijk hoe warm en betrokken het team van Nedap Healthcare is. Eén van de medewerkers was namelijk al ruim 25 minuten eerder aanwezig en meldde zich spontaan in het restaurant van Het Weggeler. Niet om rustig af te wachten… maar om achter de piano plaats te nemen.
Nog voordat iedereen aan het diner begon, vulde het restaurant zich met prachtige pianoklanken en werden bewoners meegenomen in een spontaan miniconcertje. Een ontzettend mooi en warm gebaar dat meteen zorgde voor sfeer, gezelligheid.
Niet veel later stroomden ook de andere collega’s van Nedap binnen en konden we samen genieten van een heerlijke maaltijd. Na de briefing was het tijd om écht van start te gaan met de finaleavond van de wandel 2-daagse.
Ook de weergoden waren ons opnieuw goed gezind, maar deze avond kregen vooral de mannen en vrouwen van De Hofbloazers een absolute hoofdrol.
Vanaf de start zorgden zij direct voor sfeer en gezelligheid. Tijdens de wandeltocht liepen ze mee en brachten ze overal muziek, vrolijkheid en energie met zich mee. Ook op de pauzeplek maakten zij er met hun mooie klanken een echt feestje van, waar volop werd genoten door bewoners, familie, vrijwilligers, studenten van het ROC en begeleiders. Uiteraard was er volop drinken en wat lekkers.
En alsof dat nog niet genoeg was, stonden ze bij de finish opnieuw klaar om iedereen muzikaal en warm binnen te halen. Na afloop bleef het nog lang gezellig buiten, waar volop werd nagepraat en genoten van het prachtige muzikale optreden van De Hofbloazers. Zij maakten deze avond echt compleet!
Onderweg werd gelachen, gezongen, gewandeld en vooral samen genoten. Wat blijft het bijzonder om te zien hoe zoveel mensen samen één grote, warme en gezellige groep vormen.
De aanwezigheid en betrokkenheid van Nedap Healthcare werd enorm gewaardeerd. Met deze prachtige afsluiting kunnen we opnieuw zeggen dat we samen met Stichting GOAL weer geweldig hebben gescoord!
Iedereen ontzettend bedankt voor de inzet, warmte, muziek en gezelligheid. Naast het geweldige team van Het Weggeler moeten we ook niet al die vrijwilligers vergeten te bedanken. Samen hebben we er iets onvergetelijks van gemaakt!













“Samen scoren verbindt” Hoe gaaf is het dat dit allemaal samenkomt bij SV Losser. Drie jaar geleden was er de fusie van voetbalclub AJC 96 en KVV Losser, startend in de 4e Klasse. Nu, 3 jaar verder zijn ze voor de derde keer achter elkaar gepromoveerd en spelen ze volgend jaar in de 1e Klasse!! Een unieke en knappe prestatie. Op de borst van alle SV Losser leden prijkt het logo van Stichting GOAL! Wij zijn dan ook SUPERTROTS dat het zo goed gaat met de club. Zo zie je maar: “winnen doe je samen” en “Samen scoren verbindt” SV Losser GEFELICITEERD!! GOAL!!
In Losser piept en kraakt het!! Want wat gaat het worden???? Gaat SV Losser inderdaad naar de 1e Klasse? Dat zou toch een SUPER PRESTATIE zijn!! Het kan niet anders dan dat de VrijMiGoal gesprekken van vandaag, daarover gaan! Morgen in Berghuizen tegen ATC, kan SV Losser geschiedenis schrijven. Nog nooit is er in Losser zo hoog gevoetbald. Je voelt de spanning in het hele dorp. Iedereen is TROTS maar zenuwachtig. In de huiskamers van de VrijMiGoal kraken de hersenen. Moeten we het nu hebben over het WK of toch maar over de mogelijke promotie. Onder het genot van een lekkere Grolsch 0.0% , een frisje van Akom een salade van Johma of Heksenkaas gesmeerd op die overheerlijke crackers van Kari's Crackers kraken de hersenen! Het is toch geweldig om dit met elkaar te beleven!? PROOST, SUCCES en……. GOAL!