Afgelopen vrijdag, 16 mei, organiseerde Stichting GOAL opnieuw de jaarlijkse Waarbeekdag. Dit bijzondere evenement vond plaats in samenwerking met onze vaste partner Rabobank, die ook dit jaar weer een prachtige bijdrage leverde. Maar liefst 26 medewerkers van de Rabobank zetten zich op voortreffelijke wijze in voor een zorgeloze dag vol plezier en ontmoeting.
Dit jaar stond de Waarbeekdag ook in het teken van een feestelijk moment: De Waarbeek is benoemd tot Koninklijk Hofleverancier. Ter ere daarvan droegen alle gasten een kroontje — een symbolisch én vrolijk gebaar om deze bijzondere titel samen te vieren.
Wat deze dag elk jaar weer zo bijzonder maakt, is de enorme diversiteit aan deelnemers. Er kwamen mensen met een verstandelijke beperking uit werkelijk heel Twente, onder wie deelnemers van De Twentse Zorgcentra, JP van den Bent, Baalderborg, Aveleijn, Estinea, ’s Heeren Loo, Trajectum, Zozijn, Thomashuis Zenderen, Boerderij Campus Erve Meinders, Stichting Vakantievreugd, Leerboerderij STAYBLE, Zorgboerderij Ensink, Zorgboerderij Buitenkans, Zorgboerderij de Rökker, Thomashuis Lochem en VSO ’t Korhoen.
Daarnaast waren er ook deelnemers uit de ouderenzorg, afkomstig van Trivium Meulenbelt Zorg (TMZ), Zorggroep Sint Maarten, Stichting Warme Huizen Herfstzon en Franje.
In totaal genoten ruim 1250 gasten van een prachtige dag vol vrolijkheid, met als kers op de taart een optreden van Postbode Pelle. Onze vaste vrolijkmakers Huppie & Happie, en natuurlijk Paul & Luc van Stichting GOAL, zorgden voor een warm welkom en een glimlach op vele gezichten.
Het weer zat mee, met een heerlijk zonnetje dat de feeststemming compleet maakte.
De Waarbeekdag is voor velen een dag waar het hele jaar naar wordt uitgekeken. Dankzij de inzet van talloze vrijwilligers, medewerkers van de Rabobank, het team van de Waarbeek en natuurlijk alle betrokken zorgorganisaties, is het opnieuw een dag geworden om met een warm gevoel op terug te kijken.
We hopen iedereen volgend jaar weer te mogen begroeten voor een nieuwe editie van deze bijzondere en hartverwarmende dag.






“Samen scoren verbindt” Hoe gaaf is het dat dit allemaal samenkomt bij SV Losser. Drie jaar geleden was er de fusie van voetbalclub AJC 96 en KVV Losser, startend in de 4e Klasse. Nu, 3 jaar verder zijn ze voor de derde keer achter elkaar gepromoveerd en spelen ze volgend jaar in de 1e Klasse!! Een unieke en knappe prestatie. Op de borst van alle SV Losser leden prijkt het logo van Stichting GOAL! Wij zijn dan ook SUPERTROTS dat het zo goed gaat met de club. Zo zie je maar: “winnen doe je samen” en “Samen scoren verbindt” SV Losser GEFELICITEERD!! GOAL!!
In Losser piept en kraakt het!! Want wat gaat het worden???? Gaat SV Losser inderdaad naar de 1e Klasse? Dat zou toch een SUPER PRESTATIE zijn!! Het kan niet anders dan dat de VrijMiGoal gesprekken van vandaag, daarover gaan! Morgen in Berghuizen tegen ATC, kan SV Losser geschiedenis schrijven. Nog nooit is er in Losser zo hoog gevoetbald. Je voelt de spanning in het hele dorp. Iedereen is TROTS maar zenuwachtig. In de huiskamers van de VrijMiGoal kraken de hersenen. Moeten we het nu hebben over het WK of toch maar over de mogelijke promotie. Onder het genot van een lekkere Grolsch 0.0% , een frisje van Akom een salade van Johma of Heksenkaas gesmeerd op die overheerlijke crackers van Kari's Crackers kraken de hersenen! Het is toch geweldig om dit met elkaar te beleven!? PROOST, SUCCES en……. GOAL!