07 jun, 2024

VrijMiGoal-tassen vullen tijdens VrijMiGoal Friday!

It’s VrijMiGoal Friday!!

Veel VrijMiGoal-tassen te vullen want 23 Goorse bedrijven bezoeken vanmiddag 28 Goorse mensen die het fijn vinden om wat extra aandacht te krijgen!! Dat getuigd dus echt van "noaberschap"!!

Lang leve de Twentse VrijMiGoal!!

PROOST !

15 okt, 2024

GOAL ALERT! Met Berdal gegarandeerd een winnende samenwerking!

GOAL ALERT! We zijn trots om onze nieuwe spits aan te kondigen: Berdal uit Almelo! Berdal, Europees marktleider in hoogwaardige kunststof- en rubberproducten, scoort keer op keer in de bouw. Nu gaan ze samen met ons voor de ultieme goal: maatschappelijke impact! Met Berdal in de spits zijn we klaar om mooie resultaten te boeken. Samen scoren we met én voor mensen met een zorgbehoefte. Dit wordt gegarandeerd een winnende samenwerking! Op de foto zie je directeur Bas van Kamperdijk en onze eigen Luc Beld, klaar om samen het verschil te maken!

13 okt, 2024

We varen weer 14 dagen met de Quincy, volg hier elke dag!

Ook in 2024 varen we weer meerdere dagen met de Quincy, dit jaar zelfs 14 dagen achtereenvolgens. Dit jaar nog beter geregeld, namelijk veel dichterbij huis waardoor de zorg veel sneller aan boord kan zijn en dus minder reisafstand. Dag 1 & 2: Het is weer zover en “de kop is eraf”. De jaarlijkse vaarten met rolstoelboot de Quincy van de Stichting Varen met Wielen is weer in volle gang. Dit jaar niet vanuit Doesburg, maar vanuit de haven van Goor. Dat is een stuk dichterbij voor de groepen die meegaan en dat wordt enorm gewaardeerd!! Zaterdag was de primeur voor het Herfstzon van Stichting de Warme Huizen Voor hun een thuiswedstrijd met de haven op 5 minuutjes afstand. Ze kwamen dus ook vol energie en enthousiasme aan boord en dat is zo gebleven. Zondag was het de beurt aan de bewoners van Het Bouwhuis van De Twentse ZorgCentra. Ook daar meteen enthousiasme bij het zien van de Quincy. Voor sommige een bekende en vertrouwde boot. En natuurlijk mocht iedereen van schipper Jos en Ewald even aan het roer zitten. Dat grootse gevoel laat mensen stralen!! Prachtig om te zien!!