05 mei, 2023

Welkom aan de nieuwe pin(t)chhitters voor de VrijMiGOAL

Het lijkt misschien dat het even rustig is , maar het blijft door borrelen in Goor……..De bedrijven Maats Pipeline Equipment, Goor, Bar Bistro d'Olde Smidse en Yalp / sport- en speeltoestellen draaien vanaf nu ook mee bij het project VrijMiGoal. Tweetallen vanuit Goorse bedrijven bezoeken in Goor mensen die behoefte hebben aan een beetje gezelligheid. Hoe mooi en eenvoudig kan het zijn? Inmiddels melden zich ook steeds meer mensen aan met een behoefte aan deze vorm van sociaal contact. Mooi dat er Goorse bedrijven opstaan en dat zij er willen zijn voor hun 'noaber'. Kijk voor meer info op deze website onder kopje VRIJMIGOAL.

Bij de foto's de handtekening-momenten:

met Gerald Kroeze  (directie Maats),

Glenn Begieneman van d'Olde Smidse

en bij Yalp met directeur Kristian Tienstra en adviseur Marc van den Burg .

12 jul, 2024

Gelukkig geen blaren onder de voeten, maar wel tranen…….van geluk!! GOAL!!

Noaberschap = omzien naar elkaar = Wandel 2 daagse Hof van Tubbergen in optima forma! Wat een sfeervolle en gezellige avond was de finale van de wandel 2 daagse. Een samenwerking van Trivium Meulenbeltzorg locatie Het Meulenhof, Zorggroep Sint Maarten, locatie De Eeshof én Aveleijn de Wiekhof liep letterlijk en figuurlijk op rolletjes. Vanavond met fantastische ondersteuning van HEBO Kozijnenen uit Hengevelde, die met een bevlogen team de extra handen uit de mouwen staken die ervoor zorgden dat werkelijk iedereen mee kon doen! Daarnaast waren er ook vele vrijwilligers en familieleden die op deze avond wilden meehelpen én meevieren! Onderweg was er muziek van Edelweiss Spöllers op een prachtige plek, nét buiten Tubbergen. Daar kregen de wandelaars ook een heerlijk sorbet waar intens van werd genoten. Het onthaal bij het Meulenhof was echt warm. De zorgmanagers Laura en Esther stonden bij de rode loper klaar om de wandelaars enthousiast binnen te halen met een mooie gerbera en de swingende klanken van dweilorkest La Dolce Vita uit Weerselo. Natuurlijk kon iedereen nog lekker nagenieten met een kopje koffie en een heerlijke petit four. Gelukkig geen blaren onder de voeten, maar wel tranen…….van geluk!! GOAL!!

11 jul, 2024

Wandel2daagse HOF van TUBBERGEN zorgt voor verbinding.

Wat een geweldige dag gisteren bij de 1e dag van de Wandel2daagse HOF van TUBBERGEN! De Hof van Tubbergen liep vol met maar liefst 180 enthousiaste wandelaars van de Eeshof van Zorggroep Sint Maarten , TMZ Meulenhof en Aveleijn (de Wiekhof). Het was fantastisch om te zien hoe wandelen de mensen van verschillende zorginstellingen verbindt! Met het zonnetje hoog aan de hemel en zomerse temperaturen zat de sfeer er goed in. De gezellige muziek van twee accordeonisten zorgde voor nog meer vrolijkheid. Een dikke dankjewel aan de toppers van Stichting GOAL en alle andere vrijwilligers en familieleden die deze mooie start mogelijk maakten. Samen maken we er een sfeervolle 'avondtweedaagse' van!