04 sep, 2023

Bij de Wilmersberg was het raak!

Het kán gewoon; dat het dak eraf gaat bij een Openlucht concert!!

Bij de Wilmersberg was het ráák!! Het jaarlijkse tuinconcert op het prachtige landgoed met het immens mooie Phion-orkest werd gehouden en Stichting GOAL werd uitgenodigd door Boudewijn en Githa van Vilsteren , de directie van de Wilmersberg. Een feest voor de bewoners van Trivium Meulenbeltzorg, locaties Meulenhof Tubbergen, Weemelanden Vriezenveen en ‘t Hof Hengelo, want wie maakt er nog zo’n mooi en exclusief concert mee? Ontvangst met champagne en vervolgens een high-wine met exquise hapjes en schitterende muziek! Het kon niet mooier!!

Vóór de pauze een licht klassiek blok en na de pauze werd een ode gebracht aan The King of Rock&Roll, Elvis Presley. De welbekende artiesten Frédérique Spigt en Annet Malherbe toonden zich ware “Rock-chics” maar lieten ook hun sociale kant zien. Nog vóórdat ze optraden liepen ze naar de bewoners van Trivium Meulenbeltzorg om met hen op de foto te gaan.

Eénmaal op het podium gingen alle musici los en kon de menigte in de tuin, ondanks de warmte, niet stil blijven zitten.

Een middag om niet te vergeten en voor de bewoners van TMZ al helemaal niet. Dankbaar waren ze en hier en daar werd een traantje weggepinkt van geluk. Het was een SCHITTERENDE GOAL!!

Boudewijn en Githa enorm bedankt voor jullie uitnodiging en dank ook aan het geweldige personeel die onze bewoners zó in de watten hebben gelegd!!

10 mei, 2024

Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!

05 mei, 2024

De Weizentocht 2024 was er één om in te lijsten.