12 dec, 2025

Daar waar we de Adventstochten ooit begonnen.... op de LosserHof, dus!

Daar waar we de Adventstochten ooit begonnen, had vrijdag weer haar sfeervolle gang naar Bethlehem: Op de LosserHof, dus!

Het team Recreatie en het Pastoraat had alles goed voorbereid en het liep dan ook van een leien dakje. Meer dan 200 deelnemers, die meeliepen, met ondersteuning van vrijwilligers én mensen van SKO die als spits van GOAL vertegenwoordigd waren. Zij lopen al jááááren mee. SKO staat zo zoetjes aan voor Sociaal Kundig Onmeunig gezellig!! 

Bewoners, begeleiding en spelers genoten en zijn klaar voor Kerst!! GOAL!

Meer projecten

28 mei, 2026

Nedap in de spits en de hoofdrol voor de Hofbloazers

Lees meer

28 mei, 2026

Volop “profiteren” tijdens de Wandel 2-daagse!

Lees meer