04 jul, 2023

Dag 2, De GOAL-vlaggen wapperden en de rode loper lag al uitgerold

De GOAL-vlaggen wapperden en de rode loper lag al uitgerold voor onze gasten. De medewerkers van onze spits FSSolutions stonden klaar voor een dagje maatschappelijke dienstverlening, ontzorgen van begeleiders, vrijwilligerswerk én tegelijk teambuilding.

Alle busjes arriveren mooi op tijd met de gasten die er veel zin in hebben. Dus trossen los en varen maar...de 'Nirvana' van Rederij Celjo gaat met ruim 100 gasten over het kanaal richting Bornerbroek, Delden en Goor. Vandaag varen er gasten mee vanuit diverse locaties van TMZ TriviumMeulenbeltZorg (Het Dijkhuis, Erve Mensman, Meulenbelt, Theresiahof, Het Hof en Weemelanden) en vanuit locaties van de Zorggroep Sint Maarten (Losser en Ootmarsum).

Aan boord zit de sfeer er snel in, mede dankzij de live-muziek. Na de koffie met cake volgen ook nog een borrel & snack en tussen de middag een heus 3-gangen diner. Dankzij een perfecte samenwerking tussen professionals en vrijwilligers loopt het bedienen/uitserveren, afruimen, afwassen als een 'trein'. Enkele gasten wagen zich nog even op het bovendek om 'met de kop in de wind' te genieten van het uitzicht.

Mooi op tijd meert de kapitein het schip weer aan bij de kade. Bij de ontscheping laten veel gasten weten dat ze er enorm van hebben genoten. Voor hen is er weer een hele mooie GOAL gescoord! Eentje met een gouden randje!!

Meer projecten

10 mei, 2024

Ut was gewoon weer onmeunig geniet’n op de boerderieje!

19 apr, 2024

20e editie van het Sander Boschker-voetbaltoernooi