17 sep, 2025

Een mooie nieuwe koninklijke activiteit die smaakt naar meer……

Het was er een prachtige dag voor: Eropuit met de huifkar. Niet zomaar een ritje, maar één die voerde van de Thersiahof in Bornerbroek naar het Oranjemuseum in Diepenheim. Een prachtige rit, grotendeels langs het Twentekanaal. Lekker rustig, zou je denken, maar in de huifkar was het “feest” met live muziek en hapjes en drankjes.

Eénmaal aangekomen bij het Oranjemuseum werd er eerst lekker geluncht. Vervolgens dompelde men zich onder in de attributen van de Oranjes.

Het was één en al nostalgie. Foto’s, tafelservies, kleding, portretten etc. Het is er allemaal. 

De gasten van Trivium Meulenbelt Zorg Theresiahof en Het Dijkhuis hebben weer genoten van dit uitstapje.

Een mooie nieuwe koninklijke activiteit die smaakt naar meer…… GOAL!

Meer projecten

23 jun, 2026

Organisatie zet puntjes op de i voor Le Tour de GOAL

Lees meer

22 jun, 2026

Belangrijk bericht betreffende de activiteiten deze week

Lees meer