20 mrt, 2023

IJsfestijn wederom een geweldig succes!

Het ijsfestijn vandaag was er eentje om niet snel te vergeten.

Zaterdag 18 maart 2023.

Bij aankomst werden de gasten (van TMZ TriviumMeulenbeltZorg, De Twentse Zorgcentra, Verpleeghuis Herfstzon Goor, Stichting Franje Hof van Twente en Zorggroep Sint Maarten) voor de hoofdingang al muzikaal en warm ontvangen door dweilorkest De "Hofbloazers", in een heerlijk lentezonnetje. Binnen was er koffie/thee met een lekkere koek en werd iedereen welkom geheten door Paul Gelen van Stichting Goal en Gianni Romme  van Ijsbaan Twente. Eerst was er een mooie show door 4 kunstschaatssters van TRKV Pirouette en daarna kon iedereen zelf op het ijs. Dit was mogelijk dankzij de vele vrijwilligers van Huuskes en Reggeborgh Marathonteam. Lopend, schuifelend, schaatsend en in de rolstoel over het ijs. Tussendoor kon er ook nog worden genoten van een heerlijke kom snert. De sfeer zat er deze middag goed in en iedereen vermaakte zich opperbest. Als afsluiting was er nog de race van 'rolstoel & schaatser combi's'. Na de prijsuitreiking werden Gianni en Loes bedankt voor hun inzet bij dit evenement en in de bloemetjes gezet. Zij vertrekken bij de ijsbaan maar maken zich er sterk voor om deze mooie traditie in Twente voort te zetten. Gezien de vele lachende gezichten is er ook op het ijs volop gescoord! #GOAL !!!

Ook verscheen er op zondag een enorm leuk stuk in de Twentse Tubantia, lees je mee?  Nog een laatste keer met Gianni Romme de Enschedese ijsbaan rond, in een rolstoel | Enschede | tubantia.nl

Ook hebben we een enorm leuke after-movie van het IJsfestijn, benieuwd? Check deze hier: https://youtu.be/1IOakGKlzVw

23 mrt, 2024

Maartse buien in Twente maar de zon scheen tijdens het GOAL IJsfestijn