“Je bent toch niet van suiker?” riepen de bewoners aan de start bij de finaledag van de Wandel2daagse van de LosserHof. Heel even en nét bij de start plensde het even, maar daarna werd het droog en scheen de zon, niet letterlijk, maar wel van binnen bij alle wandelaars!
De mensen van HEBO kozijnen uit Hengevelde waren ook weer van de partij om de groepen die hulp nodig hadden te ondersteunen. Zij kennen inmiddels het “klappen van de zweep” en liepen vol plezier en vertrouwen met de bewoners mee!
De afdelingen MGA en Recreatie hadden de tocht goed voorbereid met gezellige posten en een uitdagende route.
Aan het eind wachtte de felbegeerde medaille die werd omgehangen door de geweldige vrijwilligers van De Twentse ZorgCentra
Het was weer een lekker sportief evenement die veel plezier en genoegdoening bracht!! GOAL!!






