13 jun, 2024

Mede dankzij de kantoortijgers van SKO liep alles op rolletjes.

Dag 1 van de Wandel 2-daagse op Het Bouwhuis: Alles liep op rolletjes!

Wat een knaller van een start voor de wandel 2-daagse op Het Bouwhuis van De Twentse Zorgcentra! Dag 1 was een groot feest en niemand minder dan het team van SKO uit Oldenzaal zorgde voor extra pit. Met tien enthousiaste medewerkers paraat, was deze avond een succes.

Voor de kantoortijgers van SKO was het even omschakelen. In plaats van bureaustoelen, kregen ze dit keer rolstoelen in hun handen. Maar geen zorgen, ze rolden er zo mee weg! Voor de start genoten we bij TafeltjeVier van een heerlijke pastamaaltijd met een verse salade. Dat gaf ons de energie die we nodig hadden.

Na een korte briefing - waarin de route en taken werden doorgenomen - gingen we op pad. De recreatieafdeling van De Twentse Zorgcentra en Bewegingsagogiek hadden de handen ineengeslagen om een fantastische route uit te stippelen en zorgden voor goed gevulde pitstops. Van verfrissende drankjes tot motiverende aanmoedigingen, het ontbrak ons aan niets.

Alles liep letterlijk en figuurlijk op rolletjes. De mensen van SKO, gewend aan een strak georganiseerde werkdag, pasten zich moeiteloos aan. Met een glimlach en een grap hielpen ze de groepen voort, duwden ze rolstoelen en zorgden ze ervoor dat iedereen het naar zijn zin had.

De bewoners en alle anderen die meededen, hadden het enorm naar hun zin. Er werd gelachen, gezwaaid en bovenal genoten van het prachtige weer en de gezelligheid. Dag 1 van de wandel 2-daagse was een schot in de roos! Op naar dag 2, want dit smaakt naar meer!

Meer projecten

03 sep, 2024

Óp naar die fantastische GOAL voor Heracles!

02 sep, 2024

Jaarlijks tuinconcert bij Landgoed De Wilmersberg met als hoofdact Sirma Rouse