23 jun, 2026

Organisatie zet puntjes op de i voor Le Tour de GOAL

Met deze verzengende hitte moet je er niet aan denken: “lichamelijke inspanning”

Toch zat de organisatie van Le Tour De GOAL bij elkaar om de puntjes op de spreekwoordelijke Ï te zetten.

Volgende week donderdag 2 juli is het zover en worden 5 zorginstellingen in Twente bezocht door een heus peloton. Daar wordt afgestapt en worden de bewoners door de wielrenners meegenomen op duofietsen, rolstoelfietsen etc. van #vanraam

Het peloton wordt onderweg goed verwend met eten en drinken van Huuskes en de verkeersregelaars en Wens Ambulance Twente zorgen voor de veiligheid. 


Nieuw dit jaar is dat het peloton gedurende de dag steeds te volgen is en dat er prachtige interviews te zien zijn met o.a. Marianne Vos en Hennie Kuiper die het ook over Le Tour De GOAL gaan hebben. 

Op deze link kan je het allemaal volgen:

Volg hier de live uitzending van Le Tour de GOAL op donderdag 2 juli


Noteer 2 juli in de agenda en zet de televisie, computer of telefoon aan!!



Meer projecten

22 jun, 2026

Belangrijk bericht betreffende de activiteiten deze week

Lees meer

16 jun, 2026

Apotheose, Italiaanse allure, “Karel van de Punte” en nog veel meer hilariteit tijdens de beweegmiddag.

Lees meer