Henk Kessler

“De doelstellingen van de Stichting GOAL zijn mij uit het hart gegrepen! De sterke verbinding tussen de diverse geledingen in de Twentse samenleving wordt hier op een geweldige manier weer eens tot uitdrukking gebracht en leidt ook tot profijt voor alle betrokkenen. Mooier kan het niet! Als ambassadeur van de Stichting wil ik daar dan ook van harte aan meewerken.”

Sabine Uitslag

“Stichting GOAL laat zien dat geluk in kleine dingen zit en dat kleine dingen groots kunnen zijn! Ik heb zelf met veel plezier The Choice Of Twente mogen presenteren samen met Paul, die het syndroom van Down heeft. Dat was een feest. Pure en oprechte energie die er vrij komt. Als ik er aan terug denk verschijnt er nog steeds een grote glimlach op mijn gezicht! Hulde voor al die betrokken mensen, die dit geluk mogelijk maken!”

Jan van Halst

"Ontspanning is belangrijk voor iedereen. Het geeft je de energie om zelf weer tot (top)prestaties te komen. Veel gehandicapten en ouderen moeten dagelijks topprestaties leveren om mee te komen in het maatschappelijk leven. Stichting GOAL zorgt met hun ondersteuning voor dat extraatje, waardoor mensen opbloeien en weer energie krijgen. Dat draag ik een warm hart toe."

Kim Kotter

"“Mooi zijn” is een relatief begrip. Schoonheid zit juist ook van binnen. Het helpen bij activiteiten voor mensen die een beperking hebben is een verrijking van mijn leven. Het houdt me erg bij het hier en nu. GOAL geeft zowel mensen uit het bedrijfsleven als mensen met een hulpbehoefte de kans om te stralen en zeg nou zelf; Dat is toch het mooiste wat er is"?

Sander Boschker

"Als keeper van FC Twente was ik in de gelukkige omstandigheid om mijn talent ten volle te benutten. Ik heb van mijn hobby mijn beroep kunnen maken. Iets waar ik nog altijd dankbaar voor ben. Het is fijn dat ik nu vanuit mijn positie wat kan betekenen voor mensen die hulpbehoevend zijn. Zij moeten net zo hard werken als ik in mijn profperiode om zich staande te houden. Als ambassadeur van stichting GOAL blijf ik met plezier, voor al deze mensen, een betrouwbare “keeper” en hoop nog vaak samen met hen te scoren"!

Gianni Romme

Gianni vindt de insteek, om het bedrijfsleven bij de zorg te betrekken fantastisch!! Daardoor doen bedrijven aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en kunnen ouderen en gehandicapten vaker in beweging komen. Iets waar hij een groot voorstander van is. Gianni is nu tevens directeur van de ijsbaan Twente en kan niet wachten tot wij met een grote groep gehandicapten en ouderen komen om daar ijspret te hebben.