Samenwerking met zorginstellingen

Stichting G.O.A.L. organiseert recreatieve evenementen voor diverse cliënten van diverse zorginstellingen in Twente.
We zijn enorm trots op deze prachtige samenwerkingen. We werken o.a. samen met:

De Twentse Zorgcentra

De Twentse Zorgcentra is de grootste aanbieder van zorg- en dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking in Twente. Ruim 2.000 cliënten maken gebruik van uiteenlopende vormen van zorg- en dienstverlening, die direct of indirect geboden wordt door 2.500 medewerkers en meer dan 600 vrijwilligers. Wij stellen ons ten doel om ‘jouw leven samen te ondersteunen, dichtbij en deskundig’. Met in de eerste plaats aandacht voor persoonlijke wensen van onze cliënten.
www.detwentsezorgcentra.nl/

Trivium Meulenbelt Zorg ( TMZ)

De zorg persoonlijk maken, dat is de missie van TMZ. Dit doen zij vol passie met meer dan 2400 medewerkers, 1600 vrijwilligers, alle cliënten en hun naasten. In hun sfeervolle zorglocaties en bij mensen thuis bieden zij onder andere verpleging, verzorging, begeleiding en personenalarmering. Ze zijn actief in de gemeenten Almelo, Borne, Enschede, Hengelo, Tubbergen en Twenterand.
www.triviummeulenbeltzorg.nl/

Zorgfederatie Oldenzaal

Zorgfederatie Oldenzaal is gevestigd in de gemeente Oldenzaal en heeft twee vestigingen, te weten woonzorgcentrum Scholtenhof en woonzorgcentrum Mariahof. Thuiszorgteams hebben in elke wijk een centraal punt van waaruit zij de wijk in gaan. Zij zijn dicht bij u in de buurt.
www.zorgfederatieoldenzaal.nl

Interesse?

Neem gerust contact met op!